dimecres, 22 de setembre del 2010

QUI SOM, A LA CLASSE DEL RIU SEGRE?

La classe de riu Segre la formem els alumnes i les alumnes del Cicle Superior de l´Escola Santa Coloma de Ger, a la Cerdanya.
Aquesta Escola pertany a la ZER Cerdanya, juntament amb l´escola Jaume I, de Llívia i l´escola Santa Cecília, de Bolvir.

A cinquè curs som:

                                      L´ISMAEL



Hola, em dic Ismael, però em diuen ismolu. M´agrada el futbol, els gossos, les bicicletes, les motos i els hàmsters. Aquest any tenim companys nous a classe. Quan jugo a futbol m´agrada ser porter i se´m donen molt bé els ordinadors. Visc a Gréixer, al costat de Ger. Els meus pares es diuen: Maria Fernanda i el meu pare Ismael com jo. Les assignatures que més m´agraden són educació física, plàstica,  mates,català. En resum tots els mestres que tenim són molt bons. Sempre a Gréixer quan no tinc deures vaig a veure les vaques com les munyeixen. Al menjador sempre hi ha bon menjar.També m´agrada molt anar amb quad, tractor i jugar "l´escondite" per Gréixer, perquè hi ha molts camps i et pots amagar.


L´ARACELY

 


Hola, sóc l`Aracely. Tinc dos germans que es diuen Dani, Mayra. Tinc una mare que es diu Giovana, i tinc un pare que es diu Rene. M`agraden els gats, els gossos i tots els animals menys la serp ni l`aranya i tinc un gos i molts gats el gos es diu:Chadow. M`agrada l`escola perquè es gran , bonica i hi tinc molts amics, són simpatics i simpàtiques. M`agrada estudiar. M`agraden les pel-lícules. Tinc un professor que es diu jaume i una professora simpàtica que es diu Viqui!!!!!!!!!!!!

                                                L´ELIÁN



Hola, em dic Elian tinc 10 anys. M´agrada Saw, el Jaume de professor, fer Snow. M´agradaria ser un gran professional, el futbol, els cavalls i m´apuntaran a futbol. El meu pare es diu Manuel i la meva mare es diu Sílvia no tinc germans, tinc 14 cosins,6 tietes i 6 tiets. M´agrada muntar a cavall, m´agraden els gossos: tinc 3 gossos, el més petit es diu Roni, el mitjà es diu Quiro i el més gran es diu Chica. Tenia un hàmster que es deia Boleta. Sóc de Ger, tinc molts amics/gues, sóc del Barça i m´agrada molt el Messi perquè és molt bon jugador de futbol. 
LA JACKELINE



Hola, sóc la Jackeline. M´agraden els gossos, gats, fures, dofins, sargantanes i granotes. Sóc de Bolívia i el meu germà de Barcelona. M´agrada plàstica i música. I de cançons Floricienta, waka waka i Selena Gómez. 

A sisè curs som



EN DANI

 


Hola, em dic Dani, però els meus companys em diuen Dani (gran). M'agrada el futbol, vaig a l´ equip del C.F.Puigcerdà,de davanter. M'agrada el Barça. Tinc13 anys, encara vaig a 6è, però hauria de fer 2 eso. L'any que ve faré 1eso, espero que em vagi molt bé,ja que estudiar és molt important. Tinc dues germanes: es diuen Aracely i Mayra. En aquesta escola m´ ho passo molt bé, els meus companys són molt divertits. I el meu mestre es diu Jaume.
 EN MARC


Hola, em dic Marc i em diuen mates. M´agrada la plàstica i E.física. Els meus amics són el Bogdan. Li diem bogan. Al Dani li diem gran i a la Karla carlos 2. A l´Aleix ,aleix que et falta un peix, a l´´ Elian li diem elian cara de pan, a l´Isma ismolu, a la Jaqueline jaqui kan i a l´Araceli aracola. Visc a Puigerdà. Tinc una germana que es diu Marina i ara tindré una altra que es dirà Balma. Espero que el pròxim curs em vagi molt bé: primer d'eso.



EN BOGDAN



Hola!!!
Em dic Bogdan Anestiadi.
Tinc 12 anys.
Sóc nou en aquest curs,i resulta que m'he integrat molt bé!!!
Em diuen Bojan perquè els  costa pronunciar el meu nom.
Quan podem jugar a futbol...juguem.
Sóc de Moldavia.
Tinc 2 germans :un es diu Daniel i l'altre es diu Mihael.
M'agrada l'escola!!!
L'Aleix em diu Bocata.I m'agrada saber i aprendre.
I m'he oblidat de dir que vaig a 6è!!!
ADEUUUUU!!!!!


LA KARLA



Hola, em dic Karla, faig sisè . M´agrada fer Catalá , Mates, Medi, ect .

M´agrada jugar amb els meus amics que es diuen :
Aleix, Jackelinne, Aracely, Aleix, Bogdan, Ismael, Elian i en Dani.
Visc a All , tot i que vinc del Perú .
M´agrada escoltar musica de la Shakira,Hanna Montana, Justin Bieber,ect

L´ALEIX




Hola, sóc l'Aleix i estic a l'escola de Ger, el meu tutor es diu Jaume Forment.
A la classe som 9 tressors per descobrir, que vol dir que som 9 nens per descobrir.
A mi m'agrada que em diguin Aleix que et falta un peix, les meves aficions són el futbol,
la fòrmula 1 i les excavadores.Jo tinc dues germanes que es diuen: Clàudia i Blanca. A Ger hi tinc molts amics i també conec tota la gent del poble. A la Fòrmula 1 m'agrada el Fernando Alonso i de Motogp m'agrada el Valentino Rossi i el Dani Pedrosa. El meu millor amic que tinc al col-legi és l'Ismael i el Bogdan, però en general tot el col-legi.  El meu pare treballa amb les excavadores i m'ajuda a tallar la gespa. Jo amb el meu pare fem un jardí que és molt pendent que s'ha de talar amb molt compte . M´acomiado d'aquesta manera que passeu un bon curs treballant i aprenent molt del què expliquen el llibres de lectura, etc, adeú.



El nostre tutor és



EN JAUME


Hola!! 
Sóc en Jaume, el tutor de Cicle Superior de l´Escola de Ger. He treballat en altres escoles: a Cornellà de Terri, a Maçanet de Cabrenys, a Figueres, a Vilajuïga,... 
Aquest any estic a Ger. Estic molt content, ja que hi ha uns alumnes molt trempats, amb ganes d´aprendre; i amb les mestres formem un bon equip. 
Sóc de Campdevànol, a la comarca del Ripollès. Tinc dos fills, la Cèlia i l´Oleguer i la meva muller es diu Eulàlia i també és mestra. M´agrada llegir, escoltar música, l´esport i caminar.
D´aquest curs, n´espero que tots els meus alumnes aprenguin moltes coses , sàpiguen anar pel món i siguin encara més bones persones.

Amb els de 6è hem de treballar molt, ja que l´any que ve faran 1r. d´ESO i han d´estar molt ben preparats!!



I tots plegats formem un gran grup, amb ganes de treballar, aprendre i passar- nos- ho bé, a l´escola.



                                   

20 comentaris:

  1. Un blog fantàstic!
    I, quines fotos!
    Espero que el conntinueu "alimentant" cada setmana.
    Bonjour a tout le monde!
    Josep

    ResponElimina
  2. M'agrada el molt el vostre bloc.

    Marina 4t

    ResponElimina
  3. DE PART DE TOTA LA PANDILLA DE 2n 3r i 4t LA FOTO ES MOLT BONIC

    DANIEL

    ResponElimina
  4. la vostre classe es comportable

    CARLOS Adam

    ResponElimina
  5. Les fotos són molt maques.

    ResponElimina
  6. les fotos son mol guais i guapes les de la classe
    del riu segre son les millors fotos que vist de a vida.
    Guillem alis

    ResponElimina
  7. que guapos esteu tots y la karla es guapa

    ResponElimina
  8. tots esteu guapos pero la karla sembla un gos iel isma un conill per aixo tots esteu guapos i guapas gracies

    ResponElimina
  9. m´agrada el vostre bloc

    Agnès 2n

    ResponElimina
  10. M'agradaria anar a una classe com la vostra i en un lloc tan bonic del Pirineus !

    Aprofiteu la sort que teniu !

    ResponElimina
  11. m'agrade molt aquest bloc es molt bonic gracies en jaume que ens la fet , en aquet bloc em podeu amb el meu equip de futbol c.f.puigcerdà.tots em surtit molt i molt bè.moltisimes gracies.

    ResponElimina
  12. l'Agnès ens ha ensenyat emocionada aquest bolc, i ens ha agradat molt, anims i a posar-hi moltes coses.

    ResponElimina
  13. Soc l´elian i m´agrada el bloc


    elian

    ResponElimina
  14. m´agrada molt el bloc

    marc

    ResponElimina
  15. visca la classe del riu segre i visca el barça!!!

    ResponElimina
  16. Soc nou, gracies per deixarme integrar-me tan beeee...
    SOU ELS MILLORS!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    XD XD XD XD XD

    ResponElimina
  17. gràcies per dir que els pirineus són tan bonic.

    ResponElimina
  18. Soc feliç en aquesta escola!!!!

    ResponElimina
  19. estais todos muy guapos ,aunque alguno se podria haber peinado un poco he Isma, es un blog muy interesante, animo y seguid asi.

    ResponElimina
  20. Jajajajaja si que tienes razon ima quiza si!!!
    El nostre blog es el millo, visca la classe del riu segre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina