dimecres, 16 de febrer del 2011

El cavall negre

Hi havia una vegada un cavall negre que era salvatge i que corria pels camps verd.Un dia va veure una manada de cavalls i el cavall negre va veure una euga amb taques marrons i blanques i  va anar per ella i el pare de la euga amb taques va anar per el cavall negre que tenia una taca blanca al cap.I'euga que tenia taques va dir-li al seu pare que era al lider de la manada .Deixa'l vol ser de la nostre manada i el pare li va dir que avans havia de supera al teu germa .Vale li anire a dir.Ha portet el teu germa per si de cas pasa alguna cosa .Pare se protegirme jo sola .Pero vaig a dir-li hola cavall negre podras ser de la nostre manada si guanyes al meu germa ,quin es el teu germa? vine que tal ensenyo .Hola tu ets el que competiras amb mi .Si soc jo i et guanyare .Aixo tu creus tu em coneg aquets com si hagues fet jo.Jajajaja jo e nescut an aquets prats .Vale perque no tens manada perque la meva mare va morir i en els altres sels les va menjar un lleo i quan jo tenia sis mesos ja tenia la meva propia vida .Pero quan tu vas neixe ancara  tenies la manada ?No es va mori tots menys la meva mare quan va morir jo ja avia nescut.El dia seguent van fer la carrera i va guanyar i va ser de la manada.I va ser lider de la manada i es va fer novio de l'euga.


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada