dimecres, 16 de febrer del 2011

M'agrada el futbol!!!!!!!

                                                     M'agrada el futbol!!!!!!! 


Hola!!! Em dic Dani tinc 13 anys.Ara explicaré la meva història. Quan era petit no m'agradava el futbol. El meu pare sempre mirava futbol. I a mi no m'agradava jugar ni veure el futbol. Quan tenia vuit anys vaig venir aqui. I em va començar a agradar el futbol. Volia anar a un equip de futbol, un dia per la nit vaig veure jugar a futbol per la tele. Hi havia un equip que jugava molt bè, que es diu F.C.BARCELONA. En va començar a agradar molt aquet equip.El meu somni és anar a jugar al F.C.BARCELONA.Un dia quan vaig anar a l'escola hi havia un nen que anava a jugar a un equip que es diu C.F.PUIGCERDÀ. La mestre de religió sempre li deia que juga molt bé. I tambè li deia que perquè no havia anat a jugar partits. Un dia la mestra de religiò em va dir si m'agradaria anar a jugar amb Puigcerdà, i jo liu vaig dir que si, en va donar el telèfon de la delegada de C.F.PUIGCERDÀ, que es diu Andrea. Els i vaig dir als meus pares que si podia anar a entrenar i a jugar a Puigcerdà. i em van dir que si. Va passar molts dies i la mestra em va dir que m'esperi un moment. Em va venir a buscar el meu pare a l'escola i la mestre li va dir que a l'equip de C.F.PUIGCERDÀ ( Imfantil) li faltaven jugadors , I el meu pare va dir que si, que podia anar i apuntarme al Puigcerdà. La mestra va parlar amb el seu home, que també li va a venir a buscar.El seu home va dir que si. Un dia que era dimarts, la mestra em va dir que ja podia anar a entrenar, jo estava molt content. Tenia moltes ganes d'anar a entrenar.Va arrivar l'hora de anar a entrenar, estava molt nerviós. El primer dia d'entreno vem córrer deu minuts, i jo estava molt cansat , Quan era l'hora de plegar estava molt cansat.Encara no podia jugar partis, perque no tenia la fitxa de jugar ni la fitxa de metge. Quan tenia tot vaig fer el meu primer partit. Només deu minuts , em guanyat no menrecordo però em guanyat. Desprès de molts partits no vaig marcar cap gol. Fins que va arribar un dia en que vaig marcar un golàs, desde mig camp, contre el Puireig...  


          DANI!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada