dimecres, 4 de maig del 2011


CONEIXEM ELS MOSSOS D´ESQUADRA.

 

Avui ens han vingut a visitar els Mossos d´Esquadra. Hem fet dues activitats: una pels més petits, a on hem pogut veure el cotxe dels Mossos, escoltar l´emissora, veure els llums i fer sonar la sirena.

L´altra, pels més grans, ha consistit en un taller de bicicletes. Hem fet diferents recorreguts i proves d´habilitat.

Després d´haver superat les diferents proves, ens han lliurat un carnet per a conduir bicis.

 

Ens ho hem passat molt bé i hem aprés molt!!!!
 























4 comentaris:

  1. Era molt divertit i m´agradat el carnet i les probes la mes dificil a sigut la de la fusta que tanies que para i jo le fet caure.

    ResponElimina
  2. m'agradat molt aquestes probes perque e apres a controlar mes bé l'equilibri jo li deixava la bici a l'aleix perque no havia portat la seva bici i la ultima proba era molt dificil i la vaig guanya.

    ResponElimina
  3. M'agradat molt aquestes proves la ultima era la mes dificil era una carrera aveure qui era el mes lent jo vaig quedar segon la bici que em van deixar era una que no tenia frenus.
    Ens van dir que teniem de portar sempre casc.A mi em van deixar el casc. I al final ens van donar un carnet per anar amb bici.

    ResponElimina
  4. Cuan han bingut els mossos d'esquadra an agafat les bicicletes, yo no tenia bicicleta pero la paula m'ha deixat y el casc també. m'han agradat les probes m'he divertit molt y quan em acabat de fer totes les probes ens han donat un carnet.

    ResponElimina