dimecres, 25 de maig del 2011

TREBALLS ESCRITS

6 comentaris:

  1. Karla Alejandra Silva Morillas25 de maig del 2011, a les 15:56

    Redaccio Cap de Setmana

    El Dissabte estava a casa de la meva cosina , em vaig quedar a dormir amb les seves amigues afora : Al bosc , al dia seguent ens vm aixecar i vam anar i vam anar a casa a esmorzar i després les nenes que s'havien quedta a dormir els seus pares les van vindre a recollir .

    Després vem fer una barbacoa i vam menjar molt bé . Després la meva mare em va deixar veure una mica de vi .
    Vem anar a la piscina coberta i la meva em va venir a recollir perqué havia de marxar cap a casa .

    Quan vaig arribar a casa vaig començar a connectar-me al Facebook i vaig anar a dutxar-me i després vaig anar a dormir

    ResponElimina
  2. CAP DE SETMANA


    El dissabte vaig anar amb els amicstot el dia.
    El diumenge vaig celebrar l'aniversari del meu pare ,però el vam celebrar un dia abansºperquè si no,no el podria celebraramb ell.primer vamjugar una mica a mentre es feia la carn.Després vam seure a taula per menjar la carn ,i tot seguit vam anar en "skate" i vaig caure i em vaig fer mal.
    Després els hi vaig demanar per anar a Puigcerdà a gjugar amb els amics ,i tot seguit m'en vaig anar a la casa de la meva mare.

    ResponElimina
  3. EL QUE FET AQUESTA SETMANA.

    Aquesta setmana ha vingut un amic a casa.Va ser molt divertit perquè no vam parar de riure.Pero el mès malament va ser que jo no paravaa de sangrar.Ela dos dies vaig sangrar6 vegades i una no ,e'h vaig assabentar i em vaig embrutar molt.Aquell amic es deia Arnau.Quan el van recollir, el vam recollir en un partit de futbol sala.És molt b, el Arnau jugant però van perdre 9a3.

    El dissabte per la tarda vam anar a veuree la pel-llicula dels "Piratas del Caribe 4", en 3D.Mola molt però a meitat de la pel-licula uns vam haver de sortir perquèb estava sengrant del nas.Les ulleres de 3D les vaigembrutar molt.Despres per la tarda,l'Arnau i jo vam anar a donar una volta pel poble i an al camp de futbol herba hi estava jugant el Puigcerda contra el Navas. Eren els juvenils i hi havia l'Adria.Ès un nen que abans anva al nostre cole i tambè al partit i tambe vem veure el Agusti.

    ResponElimina
  4. DIUMENGE 22

    El Diumenge 22 de maig a les 11:00h, al camp de futbol de puigcerda ens tocaba jugar a futbol, contra el Guardiola, que vam empatar 1a1 a casa seva .Quan va començar el partit fei calor .Van passar 1 minut i va arribar el primer gol. Despres uns altres , va acabar la primera part .Vam veure aigua i vam començar la segona part i em fet uns quants gols . Va acabar la 2a part i hem anat als vestidors .El porter va surtir de jugador a la 3a part , i va marcar tres gols ,el primer gol del porte va ser quan va començar .Un altre jugador del Puigcerda li va fer una passada molt bona i va marcar , dos jugadors del Puigcerda van fer ''hat trikt''. Hem guanyat 10 a 0 .Quant va acabar el mpartit5 estavem contenst , vam dior si guanyem haviem de ficar al entrenador a la dutxe, pero na hi havia aigua . Pero conque no hi havia aigua vem agafar una ampolla d'aigua i el vem mullar. I nosaltres no ens em dutxat.

    ResponElimina
  5. El cap de setmana

    El divendres hem jugat a la plaça amb la Paula, l'Elena, la Karla i la Jackeline.Hem jugat al pi, al "pilla pilla" i al "escondite". Després hem anat a la pista. Hem jugat a bàsquet amb els nens 4 nenes i 4 nens. I van guanyar als nens. La mare de l'Elena també va jugar. La Paula i jo vam anar a la plaça, perquè els seus pares estaven a la plaça, van jugar a "pilla pilla". La Jackeline s'en va anar a casa seva, i jo vaig anar amb la Paula . Quan s'en va anar la seva mare m'ha dit que si podia anar a casa seva a dormir el dissabte, i jo li he dit que si que aniré. Vaig anar a la casa de la Jackeline i em va acompanyar a casa i després s'hen va anar i la seva mare va trucar al meu pare i li va dir que si podia quedar a dormir a casa seva per anar a Barcelona. El meu pare no em va dir res i després va trucar la Jackeline a casa meva i em vaig quedar a dormir a seva casa. I el dia següent van anar a Barcelona .

    ResponElimina
  6. BARCELONA
    Divendes:El divendes vaig anar a la plça
    amb l´aracely, la Paula i ja.Desrés hem anat a buscar a l´Elena.Vam tornar a la plaça.Ivam jugar a bàsquet contra esl nens i ens van uanyar.Amb baix anar a l´Aracely,es va deixar unes cartes molt importants pel seu pare.I quan es va fes de nit. l´Aracely,es ba recordar de les cartes i estaven a casa seva .Vam anar amb les bicis corrents les vam agafar i vam anar a casa meva perquè es va quedar a dormir.El dissabte al matí vam anar a Barcelona quan vam arribar anar a recollir el seu blac beri de la Mayra.Després vam anar a la casa seva dela seva tieta. Que s´estavem trasfadant.Quan vam ala casa nova vem mirarla tele i tot el dia donavem el mateix dibuix i m´avorria.Després vam anar a comprar gelets tots vam menjar.I quan va pasar un moment l´aracely i jo vam nanar a menjar gelast.I vam tornar a qui a ger.

    ResponElimina