dilluns, 10 de gener del 2011

JA TORNEM A SER AQUI!!!!!



VACACIONES

Las vacaciones ma han ido muy bien . Han venido los  Reyes Magos  Papá Noel y el caga tió me han traído ropa , juguetes , etc .

Me ha gustado la Navidad porque ha sido la Navidad en que toda la familia , ha venido mi abuela Oderay .

Para fin de año , en el restaurante que lleva mi madre han hecho la fiesta de fin de año , ese día me fui a dormir a las 7:00 am , mi madre me dejó bever vino .

A partir de ahora espero de que este curso me vaya mucho mejor que el anterior .

Para la fiesta de fin de año ayudé a mi madre a poner las uvas i las mesas ¡ Menos mal que no me equivoqué al contar las uvas ¡ .

Viviré en Puigcerdà muy cerca de la casa der Marcos para molestarlo .

Me han contado un poco el cabello .

Para este año ago muchos deseos : 

Tener ropa , salud y alegría


Karla



 NADAL


Les vacances han anat bé,però les notes una mica malament. El tió em va portar menjar. Vam anar amb el meu pare a la  piscina,i un altre dia, a l'obra de teatre, on jo feia de capellà. Els reis em van portar un joc de dòmino i el joc del "eyepet" per la PSP amb la càmara. També un dia vaig caure dues vegades  seguides amb  la  mateixa escala. A mi el que mes m'agrada ha sigut que comenci un any nou i jo crec hauria d'esforçar-me més a l'escola per treure bones notes i aprendre.


Ismael 


NADAL

Després de l'obra de teatre "Els pastorets" en que jo era el Lluquet, van començar les vacances de Nadal. Me'n vaig anar a Torrelavit i allà em van portar els reis un pijama i un joc del TROGLODITA i monedes de xocolata. El que destaco de les vacances de Nadal són els regals .M'han portat una guitarra elèctrica i un joc de la wii, que és el wii party, uns patins de linia i un cotxe que puja per les parets i va pel sostre,ah!! si també destacar que he començat un any nou 2011!!A partir d'ara estudiaré una mica més i treballaré més i espero treure bones notes.

Marc


NADAL

-Les vacances de Nadal eren molt divertides, perqué no hi havia escola i podia dormir. El Pare Noël i els Reis em van portar moltes coses:una Mini-Cadena ,4 jocs de la Play Staiton 2 , un cotxe teledirigit , ...
Per cap d'any em vaig ennuegar amb els raïms. Jo a l'obra de teatre era en Rovelló , que és un pastor molt eixerit i que té por a la foscor.
A partir d'ara estudiaré més bé a la classe.
-Per l'any 2011 , em faig aquests propòsits:
-Poder anar a l'institut amb un bon nivell.
-Portar moltes excavadores.
-Tenir bones notes a l'institut.
-Tenir  diners.
-Tenir un feliç any 2011.
-Tenir bona salut!!!!


Aleix




Vacances  2010/11


Quan van començar les vacances,el primer dia vam anar a Barcelona, a comprar coses. A mi m'han comprat una jaqueta. El dia 24 de desembre de 2010 em van regalar un mòbil tàctil. Desprès d'arribar de Barcelona, vam anar a Andorra a comprar regals. Quan era Nadal em van regala un mòbil , uns escacs amb 20e, una jaqueta vermella, una pilota del barça. Amb el meu così vam jugar amb la ''play'' tota la nit ,fins que s'ha fet de dia, i jo he dormit desde les 9:00h fins les 18:00h de la tarde .Quan era any nou ,hem menjat raïm, i també vam jugar a la ''play'' amb el meu cosí. El dia de reis vam anar a l'ajuntament a veure als reis , i les festes ja s'han acabat i comencem a anar a l'Escola, aques any espero estudiar més, portar-me més bé jugar, apendre...Aixì puc anar a l'institut amb un nivell molt alt.  


Dani




Les vacances de nadal

Jo, per les vacances van venir els meus avis i els meus tiets,  per dir que faríem el Nadal tota la família. La meva mare, el meu pare, els meus germans i jo vam anar a Andorra a comprar els regals, per tots els nens de tota la família. Quan era Nadal van venir la família, també ha vingut la meva tieta que ha tingut un fill. Després, tots els nens hen jugat i després de mitja hora la meva tieta ha repartit els regals dels nens. Quan ja ha repartit tots els regals la Mayra, la Jackeline i jo van anar a la meva habitació a obrir els regals. Després vam ballar fins a la 1:00 i vam anar a dormir. Per mi el més important ha sigut començar un any nou.
Jo a l'escola estudiaré més i treuré més bones notes.

Aracely





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada