dimecres, 6 d’abril del 2011

ALEIX: UNA HISTÒRIA AMB INICI I FINAL

Dilluns, 3 de febrer de 1997

Què bonic ! L'Íngrid m'ha dit, al final, que li agrada en Carles, però jo no m'ho crec.

Avui hem començat la classe amb el nostre professor Jaume, era el professor de matemàtiques.
Vam començar a fer multiplicacions i en Carles només feia que mira a l'Íngrid.Després missatges,amb avionetes, amb missatges d'amor.
En Carles es va passar tota  la classe mirant el cel, i esperant el pati.
Va arribar l'hora del pati l'Íngrid va dir a en Carles:
-Carles ... tu vols ser el meu noviet ?-Va preguntar l'Íngrid.
-En Carles li va dir que m'ho he de pensar-Va dir en Carles.
Va passar tota l'hora del pati i en Carles, amb una carta avió, la resposta. L'Ìngrid estava molt nerviosa, perquè tenia games de saber la resposta de la pregunta.
L'Íngrid va veure l'avió de paper, el va agafar, i es va alegrar amb la resposta.
Van sortit de classe , L'Íngrid es va emportar a en Carles en un lloc amagat i en Carles  li va fer un petó a l'Íngrid, la noia més bonica de l'escola.
Després, cadascú va anar a casa seva.
Van passar tota la nit parlant pel Twitter i finalment va arribar l'hora d'anar a dormir, però en Carles tenia una nina igual que ella.
Finalment, en Carles va dir:

-És molt tard i demà no em llevaré, i mira que han passat moltes més coses  a la classe, però és igual.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada