dimarts, 5 d’abril del 2011

SORTIDA AL RIU SEGRE.

Avui tota l´escola hem fet una sortida. Hem anat a veure i a estudiar el riu Segre. Nosaltres, els de la classe del riu Segre hem explicat el riu als altres nens i nenes de l´escola.

Cada un i una de nosaltres érem el mestre/guia d´un grup de companys de les classes des de P3 fins a 4rt.

Hem omplert un quadernet, on hem treballat el riu: quina llargada té, què és un meandre, què és un bosc de ribera, quins arbres tenim a la vora dell riu,...

Ha estat un dia molt profitós i hem après moltes coses!!!

Pels de la nostra classe ha estat molt divertit, el fer de mestres dels petits!!


 En marxa!!

 Travessem torrents .



 En arribar, fem els grups i... a esmorzar!!



 Treballem el riu Segre.


 Bon paisatge...



 Desglaça i baixa un bon cabal d´aigua.



La serra del Cadí, testimoni de la nostra sortida.

11 comentaris:

  1. HEM FET DE MESTRES I ÉS FORÇA DIVERTIT PERÒ NO DEU SER EL MATEIX QUE PORTAR 30 NENS. ENS HO EM PASSAT MOLT MOLT BÈ PASSANT PER PONTS I PER CAMINS DE TERRA.EL NOSTRE GRUP ES DEIA LES CABRES BOGES I EL FORMAVEN ELS NENS AGNÈS ,LLUC,ALBERT,JUDITH I JO

    ResponElimina
  2. Karla Alejndra Silvca morillas6 d’abril del 2011, a les 16:32

    La sortida al Riu segre em va agradar molt xD , el meu grup estava format per : La marina ,el Joshep ,la Carla i el Carlos . =D

    Va ser molt divertit però també molt cansat S:

    ResponElimina
  3. M'HA AGRADAT MOLT SER PROFESSOR. EL NOSTRE GRUP ES DEIA "BARÇA" ELS ALUMNES QUE TENIA EREN 4 EN DANIEL,EN MANEL,LA CLAUDIA I EN JAUME.

    ResponElimina
  4. Karl Alejndra Silva Morillas6 d’abril del 2011, a les 16:34

    El meu grup es deia Els defensadors del Riu segre - Estrella

    ResponElimina
  5. jo he fet de mestre i m´agradat molt.I tambe ens em dibertit.

    ResponElimina
  6. jO he fet de mestre i anava amb la Júlia, el Romico,la Blanca i el Guillem, i m'ha agradat molt!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. m'HA AGRADAT MOLT LA EXPERIENCIA DE MESTRE AMB ELS NENS MÉS PETITS DE L'ESCOLA.

    El grup es escurçò i els meus alumnes eren la Carla, en Danny, en Didàc i la Yuliana.

    ResponElimina
  8. m'ha agradat molt ser professor el meu grup es deia cavallenaturagorrax,i els meus elomnes son el daniel el roger i el valentin

    ResponElimina
  9. HOLA! ERA EL PROFESSOR DELS NENS PETITS DE L'ESCOLA SANTA COLOMA DE GER. A MI M'HA AGRADAT MOLT LA SORTIDA AL RIU SEGRE! ELS MEUS ALUMNES ES DEIEN: IONELA,HUGO,ADAM,BERTA I JO. ELS NENS PETITS HAN APRÈS MOLTES COSES DEL RIU SEGRE.EL NOSTRE NOM ES DEIA EL SEGRE...

    ResponElimina
  10. HEM VA SEMBLAR MOLT BÉ...

    ResponElimina