dimecres, 6 d’abril del 2011

KARLA: UNA HISTÒRIA AMB INICI I FINAL

Són les dues del migdia , i acabo de plegar de la feina . Avui és divendres , i sentiment de felicitat em desborda . I és que la feina autèntica porqueria , i el sou encara pitjor , i si haig de ser sincer , em passo la setmana esperant que sigui divendres . 

Jo no parava de mira l'hora amb ganes que es paresi el temps ..., però em donava compte de cada vegada faltava menys temps per el Dilluns , quina Porqueria ¡

Vaig tenir una idea ¡ , passar tots els caps de setmana fent les coses que més m'agradessin =D com : anar en cotxe , llegir llibres i escoltar la ràdio , etc.

Vaig començar per la música , era molt tard i tenia ganes de dormir , vaig decidir que el dissabte seguiré  amb la   meva idea ¡

Vaig anar al lavabo i després vaig anar a rentar els plats , vaig baixar les escales , després tanco la ràdio i  marxo a dormir , i l'altre que ve diumenge :  quina porqueria .





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada