dilluns, 7 de març del 2011

La meva primera i última
setmana blanca

-Aquesta setmana és molt divertida, aquesta setmana la treuran, però no l´haurien de treure.Aquesta setmana proporciona una setmana de festa pels alumnes i els professors.
Per les vacances he fet moltes coses i una d'aquestes  és divertir-me amb el meu pare i amb les meves germanes la Blanca i la Clàudia.
Ahir diumenge ,mentre feia els deures les meves germanes no paraven de fer el burro, i jo les mirava i feia  els deures al mateix temps.
Jo vaig acabar els deures i vam anar a veure al meus avis.Allà a casa els meus avis les meves germanes i jo feiem una mica el burro.
A les 20:00 ven marxar i vem anar a All, al ball de disfresses i les disfresses que eren molt divertides. Em vaig trobar el Guillem i uns seus amics que són molt divertits que es diuen:Víctor i Òscar.
Amb ells vaig anar a fer una volta pel poble i a fer alguna gamberada.
El dilluns fins divendres vaig anar a treballar amb el meu pare.
Vem anar a treballara Puigcerdà i a Age, que és un poble de Puigcerdà.Tambè hem tingut d'arreglar l'excavadora, era un cable que no deixava funcionar els mandos.
I tambè he portat l'excavadora, i he posat uns tubs de formigó.
Aquesta setmana els polítics l'han decidit treure perquè dóna problemes als pares per on anar a deixar els nens.


Conte contat i
l'història
s'ha acabat.

Aleix



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada