dilluns, 7 de març del 2011

La meva primera i ùltima setmana blanca

Aquesta ha sigut molt bona i devertida, perquè he anat aquì a una festa de Carnestoltes.
Em vaig fer mal al cap i l'ull i tota aquesta setmana l' he tingut morat, però no em fa mal.
Llavors tots els dies havia de fer dues pàgines de deures,però després em,passava
tot el dia a fora jugant a futbol,bàsket,patinets,a la WII a la  PSP i NINTENDO DS,etc.

Tambè vem conduir una mica amb el quad ,amb els patinets de l'Arnau.Em van regalar
una big bar  de un Jdbug i un joc  de la  PSP  que es diu:Pro Evolution Socer 2010.Es molt divertit.El dimecres  vaig anar a l'hospital pel matí i per la tarda em vaig comprar un patinet Oxelo que té molta suspensio i és molt divertit i va molt bè quan començes  una champions  perquè n'hi ha tans vieos que mai sacaba.
A la festa de Carnestoltes i vem conéixer un nen que li déiem Nike perquè portava un jersei de 
Nike  però em sembla que es deia Marti, i em sembla  que  vivia  a Pera  Pelada.Juga a futbol, 
era  molt bo .Tambè vaig anar a la ignuaracio de un restaurant de Puigcerdà,es diu La Carreta.
I avui que es dia 7 dilluns  ja em començat el cole!!!VIVA.


ISMAEL 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada