dilluns, 7 de març del 2011

                                                                     La meva
                              primera y última setmana Blanca

El dilluns passat vem fer la setmana Blanca  , va ser molt divertida , vem baixar les pistes :

-Quatre Camins , trampolí, Pista Llarga , les blaves i les vermellas .

Feia calor , però quan vem pujar a dalt del tot amb telecadira , estava nevent i feia molt de fred.

Desprès , l'últim dia , ens van donar una diploma , el meu professor es va fer molt de mal al braç perquè un venia de darrere li va atropellar  i va quedar al terra sense poder moure's i van trucar a l'ambulància perquè cridava del mal que li feia ,desprès vaig anar cap a casa .

El dissabte vaig anar a quedar-me a dprmir a casa de la meva tieta . Vem veure pel.licules de Saw i hem quedat el Dissabte que l'anirem a veure .

I el Diumenge vem anar a menjar a l' Hotel Muntanya que és on treballa el meu tiet i després de menjar vem anar a la piscina i vem anar a jugar amb un amic que es diu Kevin i un altre que es diu Amine . Vem tornar anar a la pìscina amb ells i les meves cosines , després vem pujar al tobogan i en Kevin es va caure a sobre de l'Amine perquè baixaba de peu , i desprès van vindre a casa de la tieta i  desprès van anar a recollir-los les seves mares .

Desprès vaig anar a All a ajudar a la meva mare que hi havia molta gent amb disfreses i desprès vaig anar a casa a dormir


KARLA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada