dilluns, 7 de març del 2011

La MeVa PrImErA i ÚlTiMa SeTmAn
bLaNcA
Quan era rostita vem anar per cases a la tarda em anat al Molí i a Gréixer , quan hem acabat d'anar per cases hem tornat a Ger , i hem començat les vacances de setmana blanca . Era un Divendres per la tarda quan vem començar les vacances , tots els nens han anat a jugar a futbol , i jo quan era les 18:30h vaig anar a entrenar a Puigcerdà , el Dissabte tenia un partit a les 11:00h . Quan era les 11:00h hem començat el partit i jo estava unma mica nerviós . Hem jugat contra Pirinaica , que l'any passat ens van guanyar dues vegades , i aquet any els em guanyat nosaltres , (4:0) . Aquell dia feia molt fret i estava nevant . El Diumenge no m'hen recordo que vaig fer . El Dilluns vaig anar a jugar a la pista de l'escola de Santa Coploma de Ger , amb el meu così . El Dimarts vaig esta a casa fen deures i jugar una mica . El Dimecres vaig anar a entreno fins a les 21:00h . El Dijous tampoc na m'hen recordo . El Divendres a la tarda , a les 19:00h tambè he anat a entreno . Només fins a les 20:30h perqué el de prime equip entrenen a les 20:30h . El Dissabte tenia un partit a les 11:00h . El cap de setmana no hi habia partit , i nosaltres com que... teniem un partit sense jugar , i el Dissabte hem jugat contre el Juanenc . Em guanyat (5:0) i ens hem ficat quarts a 2 punts de Sant Pedor. Que ells van tercers.

fi
                                    (:....@...: Dani:..@...:)
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada