dilluns, 7 de març del 2011

     La meva primera i última setmana blanca


Jo no vaig fer la rostita per què men vaig anar a Torrelavit mentre ells van fer la rostita vaig tornar divendres per la nit.El cap de setmana em vaig quedar amb el meu pare ,ja que els meus pares estan separats .El dilluns vaig anar amb la meva mare i el dimecres vaig anar amb el Marc que és el nòvio de la meva mare.Vaig anar a la Molina a fer raquetes i sewguey que és un aparell que controla amb el teu pes.Si tires el pes endavant tira endavant,si el tires cap enrere va enrere i té un volant que serveix per girar i raquetes de neu i el circuit blau que es allo de pujar als arbres i anar fent el circuit.El dimecres vaig tornar a la Molina i també vam anar amb sewguey i vaig fer amb els clients el circuit blau que és el mes façil.El circuit vermell és el mes difiçil i el negre que encara es mes difiçil.El circuit negre te una tirolina de 250 metres de llargada.El dijous em vaig quedar a casa i vem anar a fer una volta pel carrer i vam anar a dinar a casa de la meva avia,ja que els que vaig anar a la Molina dinava a les 4h de la tarda.El divendres vaig anar a casa de les meves cosines i el dissabte vaig acabar tots els deures que teniem,els deures del bloc i unes fitxes.El diumenge vam estar a la Molina,i avui dilluns hem fet mates i ara estem fent la redacció.10h11h

MARC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada