dilluns, 7 de març del 2011

La  MeVa  PrImErA  I
ÚlTiMa  SeTmAnA
BlAnCa

Jo no hi he anat a esquiar ,però m'he quedat a casa.
Serà la nostra última Setmana Blanca per culpa dels polítics.
Dilluns:He anat a Puigcerdà  ,i he intentat  connectar amb el meu amic par anar a jugar amb els nous patinets que m'havien comprat ,però ell encara estava dormint , vaig dir:
-Doncs res hem quedarè amb la meva mare.
Després  ,vam anar a casa ,i després de menjar ,vam llogar una pel·lícula i la vam veure amb el meu germà.
Dimarts:El dimarts , el mateix però no em vaig quedar amb la meva mare perquè el meu amic estava despert i vam poder fer "SKATE"en vaig apendre però vaig caure.Per la tarda el mkateix ,vam anar a fer "SKATE" ,i per les 19:30 hem van recollir per anar a casa.
Dimecres:Vaig fer el mateix que el dilluns.
Dijous:El dijous vaig fer el mateix que el dimarts.
Divendres:El dissapte vam fer una barreja de tot ,però per la nit vaig veure una pel·lícula que es deia "La carrera de la mort".
Dissabte:El disabte per el matí vam fer una mica de neteja ,i després vaig anar a un campionat d'escacs i vaig quedar primer ,i després vam fer un menjar en família veient el partit del Barça.
Diumenge:Pel matí vaig anar amb bicicleta i després vam fer un altre menjar i la resta del dia vaig descansar.


fI


Bogdan  Anestiadi 7/03/11

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada